Kan du vissla Johanna...

På träningen igår kom en rolig sak fram och om det är sant så kommer jag se mig om för ny klubb! Ryktet säger att de ska vara spelarmöte för att Jag och Clemen hade gått och visslat på planen senast. Aja jag minns inget om att jag gjort det, men det är möjligt. Är man felaktigt petad och bli insläppt på plan när man ligger under med 4-0 och sen när de står 7-0 lägger av en vissling, det visar bara på missnöje och att man inte känner sig rätt behandlad eller inte bryr sig om den matchen. 7-0! seriöst! Spelarna som petade mig och Clemen var en som missa alla träningarna i veckan pga av sjukdom och den andra för att skadat sig på skattjakten och inte kunnat träna. Inga bad feelings till er grabbar! Aja, får se hur det blir med det. Känns som klubben borde lägga andra saker som högsta prioteringar.  Får se hur det blir med detta... forts. följer!

På kvällen kom Emma och Ellen på besök från Hörby. Mycket kul. Det blev McDonalds i Kristianstad en runda, där Dan lite oväntat stod som chafför trots tung förkylning.

Ikväll har jag varit med Älsko´t Emmie och de blev Spiderman 3. Sådär, känns som man sett de redan. Typ i 1an och 2an.

Jobba imorgon. Ja jag vet det är röd dag! 06.00-12.00 och 3-dubbelt betalt. Kan inte säga nej!

Sen torsdag blir det nog T-parken och "dem" konserterna sen fredag är det student i Kristianstad och Emmie fyller år. Väldigt kul !

Måste sova nu, upp om 5 h och jobba!

God Natt !


Kommentarer
Postat av: Roman

Javisst kan jag det =)

2007-06-06 @ 03:01:42
Postat av: JGCN

jag vet clemen, du kan vissla :D haha

2007-06-06 @ 13:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback