Midsommar

Sitter hos Phille K nu med Bagge, Robba, Kim, Dan och Micke. Precis fått i oss en middag som bestod av de vanliga, sill, nypotatis, köttbullar, ägg och mycket gräddfil. Har även hunnit få i mig efterrätten som bestod av glass och fruktsallad pga att jordgubbarna var slutsålda! Ska dra oss vidare senare, var vi ska återstår och se!
Just nu rakar Phille sitt huvud, och nästa man till rakning (eller män) Bagge, Dan och kanske Micke. Fint! Jag är sugen men vågar nog inte.


Trevlig midsommar!


Edit:
Det ska bli skönt att krypa ner och se film nu. En liten resumé av kvällen:
Vi hamnade hos Ville, där jag och phille, delvis Robba, gjorde allt för att "göra det bästa av situationen". Där var väl inget jätteös, men tyckte vi drog igång det ganska bra där. Efterfesten blev hos Sanna Nordlund, där jag, Robba, Phille, Sofie och Fannie slöt upp. Sanna bjöd på hamburgare, kanelsnäckor, knäckebröd och glass. Väldigt snällt, för mat var jäkligt gott just då! Jag följer Fannie till Glashyttan och beger mig sen vidare hemåt, men påvägen stöter ihop med "baby-ligan". Tre familjer, alla med barnvagn står mitt på vägen och en av "familjerna" är Emmie's. Har följe med Carina, Ludde, Malte och två andra hem. Stor-Jens tappa vi påvägen. Trots allt en helt okej midsommar.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback