She says she loves me

image73       image74   

Det är den 25e idag, vilket innebär lön. Det ska iaf göra det, men har inte fått in nåra pengar ännu, fruktanvårt dåligt. Så antagligen blir det inte stan och shoppa idag. Istället beger jag mig till pappa och ska jobba ikväll och imorgon tisdag. Hemma igen tisdagkväll. Och Pk har stuckit till havs nu, hemma om 3 veckor och Emmie kommer hem på torsdag, hon är ju i Malaga, Spanien. Längtar tills torsdag, saknar henne nu ju! Sen bara gratulera Kim och Matilda som hittat tillbaka. Sen tipsar jag om Gym Class Heroes med låtar som Papercuts, Clothes Off och Taxi Driver. Och med det sätter jag punkt för mig, nu blir de poker.

image76


GCH - Papercuts

She says she loves me
but she comes and goes when she pleases
when the door shuts
it's like another papercut




GCH - Taxi Driver

My little Chemical Romance left a
bad taste in my mouth
but I imposed her like, "Hey Mercedes why the long face?
why you cryin? theres no need
just put on this Coheed and Fallout"
Boy meets girl Jimmy Eat World
but Schlep eats pills till hes all out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback