Falukorv och potatismos

Dagen börjar med att jag och Kim blir hembjudna på middag hos Elin klockan 12.00. Vi anländer 12.25. På menyn står det Ugnsstekt falukorv med potatismos. Kan till och med varit den godaste potatismosen jag ätit.

Bara spel på träningen idag. Sen när det är dax att stretcha hör man Mats ljuva röst skrika "stretcha nu ordrentligt grabbar, för de är spel hela veckan". Fint. !

Nu blir de 4 avsnitt Day Break, sen är jag klar med säsong 1 som innehöll 13 avsnitt.

Nån som har något annat tips på serier? Lämna en kommentar då!


edit:
Efter lite påtryckning av Kim (i kommentarerna) så får jag väl skriva till detta.
Att Elins mamma börja klä av sig framför oss. Fråga inte massa nu! Finns inget att berätta. Och.
Efter träningen fick jag och Kim försöka få ut en liten fågel som flugit in i vårt hus och hållt mamma borta ur köket i 2 h, hon var livrädd! Kim löste det genom att jaga in han på mitt rum(!), jag var dock emot det, men för att sen få ut han genom mina fönster. Det lyckades jättebra!

Kommentarer
Postat av: Alvaro

Sjukt att du glömmer att elins morsa börjar klä av sig och besöket av lille canariefåglen ?!?!? Hahah

2007-05-21 @ 21:45:28
Postat av: JGCN

Ja de borde jag lagt in hahah... och jag gör de nu! :D

2007-05-21 @ 23:39:19
Postat av: Roman

Fan va dåliga skott du hade på träningen idag!
Ja klassade dig med hästlängder!!!
Förresten vill du va med i min mobba starnäs klubb?? =)

2007-05-22 @ 01:06:35
Postat av: JGCN

Roman Roman Roman, berättar du inte det för någon så är jag med dig. Fast då måste du sluta sätta ditt mig i kvadraten.
Starnäs going down!

2007-05-22 @ 12:23:36
Postat av: Roman

Okej inget mer skit i kvadraten jag lovar ;)

2007-05-22 @ 12:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback