It's not worth it

Match igår, förlust 4-2 mot Lunds SK. Vi gör som vanligt en riktigt dålig första halvlek för att sen i andra spela ut motståndarna totalt. Det måste ju vända snart!

Sen åkte jag och PK till Emil i Kristianstad och satt lite hos honom och drack lite öl. Sedan begav vi oss till BoomBar vilket var riktigt segt. Jag var trött, folket tråkigt och jag och PK åkte hem 01.20.

image37 
Här får Robin lite gratulationer när han loggar in på sin 18 års dag. Grattis! Även Grattis till Freddie som fyller 20 år idag.


Ikväll vet jag vad jag vill men vet ändå inte vad som händer.
En sak vet jag, jag ger upp nu, it's not worth it!


Funderar på att kolla Kristianstad FF - Halmstads BK nu, Robba spelar! Men seriöst, vädret?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback