Kung i baren

Igår var det 18 årsfest hos Axel. Det var bra, mycket bra faktiskt. Allt var bra organiserat och så. Vi grilla, vi åt, vi snacka, vi dansa. Tyvärr verka festen ta slut vid 1-tiden. 

Vid festens slut drog Jag, Phille K, Sofie, Mange, Matilda, Victor Jö, Hannah och Lisa till "garaget" för att efterfesta. Till en början va de ganska segt och så. Sen blev de bra fart igen när Bagge och Jakobsson kom in, och sen kom även Cesar. Vi kriga, vi kriga och vi kriga. Hannah går och lägger sig, Sofie somnar i soffan och Bagge drar hem. Men jag, Phille och Mange är inne i ett riktigt fint hets nu och kan bara inte sitta stilla. Även Matilda krigar. Phille sätter fram ett flak öl och vi börjar dricka igen, klockan är väl nu runt halv tre. Nån kastar av sig tröjan, några hänger på men jag behåller kläderna på. Men även jag står i bara kalsonger till sist och dansar och svettas. Vi svettas för vi ska bada. Helt plötsligt kommer Victor Jö i bara kalsonger, efter suttit i soffan bara ett tag. Han säger bara " nej, nån får ta tag i detta " vi andra hänger på direkt. Vi hinner inte ner alla förräns Mange redan hoppat i. Phille hoppar direkt efter. Victor Jö dumpar kalsongerna också för att ha torra tills sen. Jag och Cesar tänker likadant och tar av dem. Sen fårn ingenstans ligger man i hamnen och badar. Jakobsson står vid kajen ( nej inte hans pappa Kaj ) och bara ser så trött ut. Matilda, ja hennes kamera går varm just nu. Tar oss några dopp och sen springer upp till Phille igen men nu är vi inte många kvar. Victor Jö somnar direkt, Matilda gick hem och likaså Jakobsson. Men jag, Phille, Mange o Cesar krigar vidare. Phille tvingar oss dricka upp sista ölen. Vid 4-tiden börjar ja gå hemåt. Jag och Mange går inom Nya Konditoriet och han bjuder på kanelsnäckor. Sen tar jag mig hela vägen hem ensam för att bara dö i sängen.

Tack till Axel, Frida, Axels föräldrar, Phille och alla andra. Fan va bra kväll/natt igår.


image44


Jag, Phille och Victor Jö, Bulgarien i augusti?

Bilder från Robins mobil ligger på
www.jensn.pixbox.se nu, bilder från Matildas kamera kommer upp senare när jag fått dem. Nu är även Matildas bilder uppe i pixbox.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback