Stay in school

Tyckte det var på tiden för en uppdatering. Finns väl inte så mycket att uppdatera egentligen, men väljer ändå att göra det med lite onödiga saker ( vill för allt i världen inte tappa mina läsare / fans ).

För er som inte vet så börja jag jobba i måndes. Är typ ett bageri/fabrik. Stora maskiner, massiva degar. Stressigt som fan, värsta jag varit med om och jag tävlar inte. Har gjort ca 6000 "färdigpizzor", 5000 kebab/pizzarullar minst denna veckan och imorgon ska vi försöka knäcka 7000 hamburgarbröd. Stay in School!
Ska jobba imorgon och nästa vecka mån,tis och tors. Får se om det blir mer sen.
Kan helt klart tänka mig och jobba där några veckor till och tjäna lite pengar för att sen slappa hela sommaren och shoppa ihjäl mig!  Btw, på måndag får jag min ipod från
www.nattstad.se och det är fan på tiden! 2 veckor? Har väntan minst 2 månader... lack!

Hört på jobbet (rolig historia av en av tanterna): Det var en man som hade en kista i källaren med stort lås på så hans fru inte skulle kunna öppna och se vad det var han gömde där. Hon gnällde nåt helt fruktansvärt varje dag och undra vad det var han gömde. Och en dag gav mannen med sig. De gick ner i källaren och han öppnade kistan. Där låg 2 ägg och 25 000 kr i kontanter.
- Jag förstår inte varför där ligger två ägg, men att där ligger 25 000 kr, de är ju mkt pengar, sa kvinnan.
- Det är såhär att jag har lagt ett ägg där varje gång jag varit otrogen mot dig, sade mannen.

Kvinnan blev tyst men tänkte, två ggr under våra 60 år tillsammans är väl inte så farligt men hon undra var dem 25 000 kr kom ifrån och då svarade mannen: Ja, men jag har ju sålt några ägg också!    Sjukt kul.

 image46


En annan kul sak är att Tinky-Winky kan vara bög. Anledningen är att han är lila och använder handväska. Barnprogrammet Teletubbies är nu förbjudet i Polen.





Aja, nu ska jag ta de lugnt och sova inför dag 5 på jobbet, sen är det helg!

Föresten så tror jag vi bygger vidare från 18/3-06...

Kommentarer
Postat av: Roman

Alltså polen är ett sjukt land.....Förbjuda ett tv-program bara för att en person kan vara bög.
Tänk bara om vi skulle slänga ut alla i vårt lag som kunde varit bögar.
Vi hade ju inte haft något mittfält kvar iallafall det är en sak som är säker =)

2007-06-01 @ 01:03:19
Postat av: Anonym

Nej skönt vi e avbytare nu Roman :D
Myggan knullar Jörgen som i sin tur suger av Taha som i sin tur kittlar nicke på pungen... :D

2007-06-02 @ 16:29:50
Postat av: Roman

Hehe ja det är nog sant men efter dagens bakfyllesucce så kan han ju inte blunda för målspottarna längre haha =)

2007-06-02 @ 17:03:28
Postat av: JGCN

nej de är sant :D kmr en uppdatering om vår (bokstavligen VÅR) match ikväll eller imorrn... håll ut Roman :D

2007-06-02 @ 18:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback