20 årsfest

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen direkt, mina fans skriker till direkt det inte finns något nytt att läsa!

I lördags spela vi den första kvalmatchen, slutade 0-0 mot MF Pelister i Trelleborg, har dem hemma nu på lördag kl 13.00. Vinna eller försvinna som gäller.
image117

På kvällen i lördags var de dax för min 20-årsfest och kan inte säga mer än att den var lyckad i det stora hela, alla hade kul vad jag hört. Började med att vi var ca 40-talet som åt, vänner och släkt. Mycket god mat och trevligt folk. Sedan runt 22-tiden trillade ett 40-tal vänner till in. Det blev som det blev, fullständigt krig på dansgolvet och sjukt härlig(läs:full) stämning. Sen hände något med högtalarna, musiken försvann och jag nyktra till och insåg att det såg förjävligt ut överallt. Blev lite småkinkig men orkade inte bry mig, folket hade trevligt och det var meningen. Runt halv 3 försvann de sista krigarna och även jag. Vill tacka för allt det fina jag fick, allt från morgonrock till fina glas till en råtta(!?). Och mycket sprit. Även skitkul att Freddie och Stefan kom enda från Malmö. Det uppskattas. Tror även ni hade kul.

image118

Riktar ett extra stort tack till:
Mamma, mormor, morfar, Sanna, Robin, Lisa, Emmie, Kim och Davor som hjälpt till med kostnad för mat, planering, fixat lokalen, hjälpt till under kvällen och städningen dagen efter!

image119

Nej, nu blir det poker en stund innan landskampen, GO SWEDEN GO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback