Fan va gött!

image113
Efter påtryckningar av mina hängivna "bloggfans" (läs: clemen) har jag bestämt mig för att försöka uppdatera här lite oftare.

Nå, vad har då hänt den senaste tiden? Jo det har varit fotboll, det har varit fest,  det har varit jobb och det har varit poker. Alltså samma som vanligt förutom en sak, jag har fanomej klonkat in KÖRKORTET! Vilken känsla, sjukt skönt.

I helgen blir de lugn fredag, dock hänger ja kanske med de andra ut, nykter.  Sjukt viktig match på lördag mot Tollarp, förlust där och de blir nog 5an nästa år. Vilket kanske inte varit helt fel.

Aja, mitt uppe i en MTT just nu.

ses

Kommentarer
Postat av: Emmie

Grattis älskling, är stolt över dig!

2007-09-20 @ 21:18:51
Postat av: Roman

Kul å se att du tagit tag i ditt liv igen jenna!
Grattis till körkortet och sånt me.
Är du min privata chaffis i helgen eller?
Se till att stänka dit nån mot tollarp på lördag me.
DU har ju ett stort ansvar nu när stjärnan och notoriske målskytten är borta.

2007-09-21 @ 07:51:43
Postat av: Nilleee

Grattis älskling, är stolt över dig!

2007-09-21 @ 09:50:05
Postat av: www.jensn.blogg.se

Roman>> Varför ska du inte vara med? Tack!
Emmie>> Tack älskling:)
Nilleee>> Tack älskling:)

2007-09-21 @ 17:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback