Tre viktiga poäng

Vinst idag med 2-1 mot Tollarp. Fick en härlig start genom att jag spelar fram Lewitz som faller i straffområdet och domaren blåser straff, detta redan efter ca 1 min spel. Lewitz dunkar in straffen säkert. 2-0 kommer 10 min innan halvtid genom att jag spelat fram Winnberg som avslutar med en härlig chipp. Vi dominerar första halvlek totalt, främst genom mig och Kim som totalt sprínger/spelar sönder deras innermittfält. I andra halvlek blir vi mer ängsliga och försiktiga och när de återstår 10 min av matchen får Tollarp in reduceringen.

image114 

Kim bjöd på middag sen på kvällen, makaroner och köttbullar. Gott och mätt blev man. Sen blev de en runda till Emmie och kolla idol och spela lite Tony Hawk. Fick även äran att vara taxi för Kims föräldrar. Och jag har äntligen tagit mitt första djur, de blev en liten fågel (kanske en fladdermus, inte omöjligt) som fick sätta livet till när man maxa fåååården.

Ses


Kommentarer
Postat av: Alvaro

En mkt välskriven blogg enligt mig

2007-09-23 @ 23:32:21
Postat av: www.jensn.blogg.se

haha sant kim! :D

2007-09-24 @ 23:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback