Juldagen bjöd på 2008 bästa förfest

Emil bjöd hem till sig på 2008 bästa förfest. I alla fall både i mitt och Emils tycke. Folket som var där förutom jag och Emil då var Fanny, Kaisa, Elin, Cajsa-Stina,Caroline, Annie, Hannah och senare på kvällen kom även Robba och Felix. Från att första Zombie låten spelades var det ett jäkla drag. Ska faktiskt göra en lista på saker:

* Youtubemusik hela kvällen - check
* Spy från balkongen - check
* Röka inomhus - check
* Lapp på dörren i Emil trapphus idag - check

Kommer inte ihåg mycket mer än det tyvärr. Minns att stämningen, den höga musiken och allt gjorde alla jävligt törstiga och dansiga. Tack alla ni som var där för än en gång 2008 bästa förfest!

Här brukar jag ju skriva vad som hände ute och så, men det blir svårt. För jag minns ingenting från jag gick från Emil tills ja, imorse helt enkelt. Karatefylla fick en ny dimension.

Dj Dany Mix' Zombie - Andrew Spencer vs Vamprockerz

Bara att sätta igång denna låt för att förvandla vilken mysfest som helst till totalt röj. Skruva upp lite till bara.

mvh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback