Nu håller jag helg



Jag vinner inte INTE nickduell mot Ekberg...

Sista jobbdagen denna vecka idag. Så nu har man helg igen vilket e både kul och tråkigt. Jobbar gärna nämligen.
Har precis kommit hem till Emil. Fick igång laptopen och vips kom de upp två turneringar som man reggat sig till och missat lilla 15 min av bara. Emils x-box står där på tv-bänken och glänser. Blir nog lite x-grind ikväll!

Tidigare ikväll var det möte med Åhus HBK. Mycket intressant kom upp och Åhus kmr år 2009 satsa på bli mer professionella både på plan, utanför planen och som klubb i helhet. Själv vet man inte hur det kmr bli nästa säsong. Känns inte kul att behöva tacka nej till kontraktet och hamna utanför den 25 manna trupp som A-truppen kommer bestå av. Kommer i vilket fall bli grym konkurrens i truppen i år. Jag kan inte nämna en enda spelare i truppen som är säker på sin plats i dagsläget vilket är positivt.

Nej nu måste jag lägga lite tid på pokern.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback