Snälla, aldrig mer.


Nyår 2006

Aldrig mer, jag menar aldrig mer att jag åker själv med en tjej till Malmö under mellandagarna. Kaisa fick ju mig att åka till Malmö med henne för hon skulle handla idag. Till och med Emmie höjde på ögonbrynen och fråga om jag var sjuk typ. Att springa runt i Malmö och jaga nyårsklänning är ett helvete, speciellt om xs är för stort. Jag tipsa om barnavdelning men Kaisa vägrade. Så nu efter timmar av HM, Spirit, MQ, Gina Tricot, Filippa K, Tiger Of Sweden, Veromoda mm. så är jag hemma. Plocka även med Nisse P hem till Åhus. Nu ska jag bara ta det lugnt ikväll.  För imorgon är det nyår och redan kl 12.30 hämtar Kim mig. Så ska vi åka och hämta maten och sen åka ut till Vånga och förbereda lite.

Så Gott Nytt År alla kära läsare. Nytt år och nya tag nästa gång vi hörs.

Glömde jag säga att Kaisa inte handlade något? Inte ens smink eller ett linne, utan absolut ingenting.

mvh

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt härlig bild! :D

2008-12-30 @ 21:25:21
Postat av: Emil

Nyår 2006

2008-12-30 @ 21:26:36
Postat av: Anonym



VÅNGA E GREJJT ;)

2008-12-31 @ 01:38:39
Postat av: Frida

Som svar på din fråga: I december har jag haft ca 30 000 unika besök i veckan enligt Google Analytics.

Postat av: My

hahaha. men hittar man inget som passar för dagen så kan de ju lika gärna va!! de är kul att gå i affärer Jensa. =)

2009-01-01 @ 03:24:50
URL: http://myssel.blogg.se/
Postat av: ^o^~

Kolla schteeekarN!

2009-01-01 @ 18:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback