WoW-Jocke



Det var KFFs testmatch igår på IP. Drog dit med Robba och skulle kolla på en bra match, äta en god korv och dricka en cola. Det vi fick se var oehört dålig fotboll, vattnig korv(säkert fryst sen förra året), och Loka???? Colan var slut. Allvarligt talat. Okej att där springer en tjock neger på anfallet i ena laget som sägs komma från danska högsta ligan och inte kan kicka till TRE men att Colan är slut är tjänstefel av hela kansligänget.

På kvällen drog jag in till Ahl och hälsa på han. Trodde han bodde i lägenhet på söder. Så fel jag hade. Killen bor i (iofs är det en fullständig lägenhet som man inte visste fanns) en del av klubbstugan. Helt okej för att få bo gratis. Sen drog vi och bowla med Emmie, Amy och Mie. Ahl satte sig och spela Jack vegas istället och plussa 500 kr, iaf det sista jag hörde av han! Sen spela han lite till men det var han tyst om. Bowling är kul tills man släppt iväg första klotet och ser den rulla i rännan. Allt man byggt upp under flera timmar om att bara kötta ner käglor efter käglor slåss sönder på mindre än 4 sekunder. Från första rännan vill man bara att det ska ta slut. Såhär slutade det iaf. På ett ungefär.

1, Emmie 175p
2, Amy       171p
3, Jag        158p
4, Mie         130p

Vann på oddset idag för första gången på, ja jag minns knappt. Skönt.

Nu ska jag döda Robba på CouNter-Strajk. Jag nickar WoW-Jocke, Äääääliiiiiit.

Här kan ni se Wow-Jocke in action. http://www.youtube.com/watch?v=XFmSffD3_JM

later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback