Sthlm-Växjö på 30 min

Då var man framme i Växjö. En mkt snabb resa. Pär körde mig från Uppsala till Arlanda. Tur Pär hängde med in och visa mig rätt för annars hade jag yrat runt på Arlanda ännu, satan va stort det var. Vad är Sturup liksom? Iaf flygresa till Kalmar där Nicke och Ivehult plocka upp mig. Nu ligger man bara och myser på Quality Hotel i Växjö. Sista jobbdagen imorgon innan ledighet. Sen jobbar jag lördag,söndag,måndag.

På tisdag är det dax för Sales Academy. För er som inte vet är det typ "firmafest". På dagen går alla säljare på massa olika föredrag och så. Senare på kvällen blir det fest. 450 "telenorare". Vet dock inte vart i år, förra året var det på Sturecompaniet iaf. Ännu sjukare är att telenor har bokat hela hotell Ibis i Hägersten.

Ska sova nu. Börjar ju enligt schemat 10.00 imorgon, men har bestämt mig för att vi börjar 09.00. Hon jag ska jobba med gilla inte det. Men jag har Nicke och Ivehult med på min sida, våra Teamleaders alltså.

Sleep tajt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

du verkar ha rätt mkt att göra, hoppas bara att du säljer en del med ;) :) Men jag håller med tjejen du skulle jobba med, varför börja en timme tidigare när man kan ha sovmorgon?! Nu får du chilla så Emmie inte får hem en helt utbränd Jens ;)

Postat av: JGCN

hade du träffat denna tjej så hade du förstått mig. Gjorde de bara för att jävlas, bruden är hjärndöd ju!

2008-02-13 @ 10:37:26
Postat av: Jeppe

fuck you jens. vi lär INTE ses på Xpress igen. Haha

2008-03-14 @ 02:52:05
URL: http://jesperjernberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback