Klockren dag!

image152

Vaknar av att Glenn ringer! Han och Ville vill till stan och käka frukost/middag. Jag e på, det blir Max. Mäktigt gott det var, hungrig som en björn. Senare på kvällen käkade Jag, Glenn, Ville och Erik på Åsikten. Sjukt gott!

image153

Sen tog vi Dodgen, sjukt mäktig, och gled runder lite. Hämtade Robba sen och körde hem till Ida, där Sanna också var. + en jäkla massa till, hennes föäldrar hade lite fest. Vi tod iaf plats därnere, helt underbara "Bengan" stod för ölen och drinkar mm. Blir bad, chill, öl och snackande. Sjukt bra kväll! Får verkligen tacka family Carne! Och er andra supergollar !

Kommentarer
Postat av: Jeppe

Ser ut som att du däckat i poolen. Inte bästa stället kanske!?

Postat av: www.jensn.blogg.se

haha jag va nykter där! jag körde;)

2008-03-26 @ 21:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback