Big In Japan

Hann fan bara vakna hos Emmie innan jag gick hem och satte mig som en jävla zombie framför Dexter igen. I vilket fall är jag färdig med säsong 2. Jo vad gör man nu? Jo man lagar lite mat och äter, sen sätter man sig och börjar krossa säsong 3 av Dexter. Märkväl jag börja kolla Säsong 1 av Dexter förra torsdagen. Alltså har jag på 4 dagar kollat på 24 avsnitt. Eller ungefär 24 h Dexter. Sa jag att jag kollar just nu avsnitt 25, alltså avsnitt 1 av säsong 3.

Har en märklig huvudvärk varje dag, fast den e värst på kvällen. Undra om det har något med min datorvana att göra...
Iaf ska nog vila en stund nu, somna. Vakna och sitta uppe hela natten och kolla Dexter, kanske lite poker.

Jag gillar inte ens Dexter...

Musiktips: Guano Apes - Big in Japan

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad vet du över huvudtaget? INGENTING

2008-11-26 @ 12:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback