Nu börjar de hända saker igen

Efter lite frånvarande har jag äntligen kanske fått igång livet och har något att skriva om.

Emil har fått sparken, eller inte sparken. Blivit uppsagda för chefen inte vet hur man driver ett företag. Hur misslyckas man med ett byggföretag som har 3 anställda förutom en själv? Iaf detta var det bästa som kunde hända.

18 januari 2009 sätter sig jag och Emil på 10.40 tåget mot Hässleholm, för byte till Mjölby och sen vidare till Hallsberg och sen slutdestinatio Oslo. Arbetsintervju har vi inbokade den 19e jan. Men tror inte vi vill ha det jobbet.
I vilket fall kmr det bli jäkligt kul och få igång en lite resa med Emil. Skulle vi klara av att spara ihop lite pengar också så ses vi inte förräns till 2010. Vi drar nämligen på en jäkla tripp i antingen Amerika-länderna (dyrt) eller Asien(Cash is King).

Men, där finns alltid men. Idag vaknar Emil av en oehört stel pung. Den är spänd säger han. Han skicka först sms vid 06.47 imorse om jag var vaken. Idiot, har precis lagt mig! Iaf ringer han runt 9-tiden. Jag svarar och han berätta om den otäcka händelse. Han är nu på sjukhuset. Det blir till operation. Hoppas fan inte dem tar hans högra pungkula, har hört där e bättre krut i den än den vänstra. Emil är ganska lugn. Han tycker det roligaste är att från han vakna har 4 olika personer rört vid hans pung...

Så detta innebär även en annan sak, att Emil måste hyra ut sin lägenhet. 1a som är fullt möblerad. Ligger på Götgatan i Krstd, ÖSTERMALM. (Cash is King). Bättre läge får man inte, om man inte vill tälta på torget.
Ingår:
Sjukt fin säng, dock lite hög.
Skinnsoffa som e sjukt skön, sovit där hur mkt som helst.
Platt-tv. Strl 36?Vet inte men den e svart. Samsung...
Kök: Bord, stolar, andra tillbehör.
Orange matta...
Gröna soffbord...

Hör av er om ni har intresse...

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback