Ätit med hyenorna idag

Min dag har varit exakt så bra som jag förväntat mig. Jobb mellan 8.00-12.00 sen blev det Rosegarden och lunch med Emmie, Amy, Jossan, Angelica, Johanna. Tror jag fick med alla där. Alltså helt ensam med fem flickor. Jag höll mig rätt passiv i djungeln av projektarbete och diverse förfester som skulle resultera i utgång och att större delen av gänget skulle få ligga. Ni som säger att killar inte har bordsskick har inte ätit med dessa helt förståndshandikappade flickor. När första portionen var klar. Då sitter de och klagar hur jävla mätta och svullna dem känner sig. Sen händer det. Från ingenstans reser sig alla fem för att ta mer mat. Tror ni dem använder samma tallrik? Nej förfan, vi bygger ett berg av våra gamla tallrikar mitt på bordet och flyr bort till buffén igen. Där sitter jag helt ensam och tänker vafan sysslar dem med, det är ändå en Restaurang vi är på. Och som pricken över i:et glider servitrisen precis förbi vårt bord när jag sitter där ensam. - " Är du färdig så jag kan ta dina tallrikar?" Jag bara: "Du, det är inte mina tallrikar. Men visst kan du ta dem. Men skynda dig innan gamarna kommer igen". Sen blev de fika på House Of Bagels med Emmie, Emma och Angelica. Ganska chill. Dem prata mest om bajs och sånt tjejer gör...





Har nog spelat 10 matcher idag på Betapet (
www.betapet.se ). Plus en pokerturnering där de blev en 7 av 71. Finalbord e standard i dessa dagar! Föresten var gårdagens överraskning en parfym, Dior Home Sports. Tack älskling! :)
Om jag använder överraskning 2, så kanske jag får nyttja överraskning 1 ikväll. Eller kanske o kanske. Jag vet att jag får även om jag luktar Axe... 

Nej nu ska jag snart kolla Världens Härligaste Män. Ska bli så skönt o såga Martin Nygren totalt i bloggen imorrn.


/jgcn


Kommentarer
Postat av: E.m.i.l

När fan kommer sågningen jag har väntat hela kvällen!

2008-10-09 @ 19:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback