Betakung

Jag börjar bli tung på Betapet nu. Vågar i princip möta vem som helst av mina vänner för större summor $ nu. Dock inte Emil. Nej inte för att jag är rädd, utan för att han har en hyra att betala. Vill ju inte sätta han i personlig konkurs. Efter att förlorat någon match mot han i början så bara exploderar jag och fullständigt krossar han. Emil som vi alla vet är ju gravt efterbliven och har stora problem med sitt temperament. Vilket han visar i chatten gång på gång.

Läst i chatten (Jag:FHM  vs Emil:Gollen_)» Därmed vann FHM!

FHM: tt

» FHM har lämnat spelet.

Gollen_: sug min kuk din djävla fitt jävel kuk knullare

Lova ju att såga Martin Nygren i dagens blogg. Men jag sparar det då jag inte såg programmet. Har ändå hört mig runt om det var bra. Både mina tjejer (Läs:Emmie) och Martins egna tjejer (Läs: Flicka 14 år, hänger utanför Banken på fredag) tyckte det var kasst. Kan ju citera Emmie " Han va mycket snyggare innan jag såg detta på tv". Ja undra varför? Kanske för du inte visste hur han såg ut eller vem han var? Men visst, hade jag varit en 30-35 årig mamma hade jag lätt tagit han... Och hade du varit en fräsch 30-35 årig mamma hade jag tagit dig, nu är ju inte fallet så, för Emil är ju bara en vanlig Golle jag umgås med ibland...


/jgcn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback