Fest ikväll

Ikväll är det 18-årsfest på schemat. Klädseln är black and white. Ett tema som jag tycker är fruktansvärt tråkigt. Hur roliga är människor som klär sig i svarta och vita kläder? Det blir för fint, liksom. Dem borde dragit till med red and green party istället.

En annan sak som är helt obegriplig är ju att dem lägger festen på en "matchdag". Sverige - Portugal. Ska egentligen inte klaga då jag inte var bjuden från början, men lite jobbigt är det för en fotbollsintresserad... eller en svensk överhuvudtaget.

Det som hänt landslaget är enligt mig det bästa som kunde hända. Alla skador på de gamla öppnar äntligen för de yngre ( 24-28 åringarna ). Tycker Sverige ska ställa upp med följande lag...

Målvakt: Andreas Isaksson
Back (fr. h): Stoor, Majstorovic, Hansson, Wendt
Mittf. (fr. h): Elmander, D. Andersson, Elm, S. Larsson
Anfall: Zlatan och Källström som släpande

0-0 eller storförlust.

Måste nämna att även Kim, Nille och Hake tillhör mina trogna läsare. Är ju mån om mina groupies.

/jgcn

Kommentarer
Postat av: Nilleee

din uppställning är liite väl vågad i en match mot portugal , kan jag tycka =)

Holmén va för övrigt kanonbra !!

2008-10-13 @ 15:09:13
Postat av: Anonym

hake e alltid trogen. har nytt smeknamn dom DirektörN

2008-10-13 @ 23:26:09
Postat av: My

dålig uppdatering här tycker jag.. pfft :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback