Helgen!

Har en sjukt fin planerad helg nu. Ikväll blir det mys med Emil som gått o blivit lite sjuk å slö, så får passa upp han ikväll!
Imorgon ska vi ha lite kalas på mammas sida för mig, jag fyller ju hela 21 år. Sen på kvällen blir det Jägersbo där man inte varit sen 2003-2004 typ. Kommer bli sjukt kul och träffa alla gamla polare. Dit åker jag med Robba, Kimsi och Lajjnus som det ser ut nu.

Sen måste jag tacka Maja som gjorde denna fina Header till mig, nu känns detta som en riktig blogg! Men jag känner mig dock inte som en riktigt bloggare än...

www.gloryglory.blogg.se det är Majas blogg. Den e skit, men tryck iaf så hon får en ny besökare i sin blogg. Fick ändå 50 kr om jag länka...

Hörs efter helgen.

/jgcn


Kommentarer
Postat av: Mousie

Hur kom mitt namn med här nu ? :)

2008-10-03 @ 15:38:26
Postat av: jgcn

du ska med!

Postat av: My

Du skriver ju riktigt bra Jensa!! :)

2008-10-03 @ 17:37:20
URL: http://myssel.blogg.se/
Postat av: jgcn

men tack Myyyyy!:D

2008-10-04 @ 10:47:24
URL: http://jensn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback