Längsta telefonsamtalet på flera år

Jaha, nu börjar det händra grejer i min lugna tillvaro. Har ju tidigare varit kallad till intervju på måndag. Idag blev jag även kallad till en annan jobbintervju på fredag i Malmö. Fick även reda på att jag har garanterat jobb ett par dagar i veckan året ut där jag är nu. Känns som min semester är slut nu...

Har precis haft deeptalk med Emil i telefonen idag. Vi pratade i 45 minuter sen dog mitt batteri. Pratade om helgen, och kom fram till lite alternativ. Alternativen kommer upp senare då vi vill hålla alla utomstående lugna då de aldrig blir medbjudna eller bjudna överhuvudtaget. Vi ser ingen mening med att dra med massa nobodys som drar ner på tempot.  Sen kom vi in på ett annat ämne, eller Emil styrde mig in på det. Han vill helt enkelt sätta på någon av min flickväns vänner för att vi alla ska kunna umgås. Dock sa han det lite finare. Det han ber om är en brunett, slimmad kropp, brösten spelade ingen roll bara hon hade tajt rumpa och inte längre än 1,65m . Så känner du igen dig i detta så hör gärna av dig. Följer lite info om Emil nedanför...

Ålder: 21 år
Arbete: Snickare för Nygrens Hus & Design (man tror lätt de är stadig inkomst men de är de inte)
Umgängeskrets: Jens och... nä Jens.
Bor: Egen lägenhet på Östermalm (nej, inte Stockholm)
Husdjur: Små små oranga dammråttor. (de förökar sig i hans matta. Mattan är vad drottningen är för myror tex)
Fritidsintresse: Bilddagboken (Nick: JagArenGolle), Bodybuilding, Jens och fota folk som går utanför hans fönster.

     Emil till vänster. De andra är vår vakt från förförra festen, satan vad full han blev. Därför vi anställe Ali istället.
Emil till vänster. Den andra är vår vakt från förförra festen, satan vad full han blev. Därför vi anställde Ali istället. Det är mot hans religion att dricka sprit, men dem dödar gärna. En kombination vi föredrar...

Emil 2 år efter studenten.
Emil, två år efter studenten. Asfull, oftast.


Emil visar sig innan träning.

/jgcn

Kommentarer
Postat av: My

Får emil ingen fjälla efter detta så är det sjukt. :)

Postat av: jgcn

haha ojoj, de kmr han!

2008-10-22 @ 23:43:00
URL: http://jensn.blogg.se/
Postat av: Emmie

jag vet den perfekte deltagarN ;)

2008-10-23 @ 09:05:48
Postat av: Sophaiie på bilddagboken

synd jag e blond :(

2008-10-23 @ 15:53:02
Postat av: Ann87 på bilddagboken

Jag kan ställa upp?

2008-10-23 @ 16:18:03
Postat av: jgcn

Ja det är bra Ann87, sköning där! :)

2008-10-23 @ 18:19:53
URL: http://jensn.blogg.se/
Postat av: disley på bilddagboken

jag stämmer bra in ju:)

2008-10-23 @ 19:31:03
Postat av: mie

hrrm.. jag gillar ju att hjälpa till jens och emmie har två kompisar som stämmer bra in på det din polare söker; Johanna & Amy, skickar över båda ikväll ;)

2008-11-29 @ 17:38:45
URL: http://miemiemie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback