Torres, Kung!

Helgen har varit supebra. Jägers i lördes var sjukt fint. Gamla polare man inte sett sen man gick i högstadiet. Sjukt fina minnen kom upp när man kom in på Jägers, ser ju likadant ut fortfarande. Allt var precis som de var för 5 år sen, Freddie den lille jäveln sprang runt o jävlades. RilleP stod bara och var cool, Mooons drack för mycket öl och Cissé trodde han var kung på dansgolvet, toaletten och baren, bara att samma människor var nu 5 år äldre.

Liverpool ångar på fortfarande. Vänder 0-2 till 3-2 borta mot Man City är starkt. I spetsen går TORRES följt av Gerrard och krigarna. Kommer bli en sjukt bra säsong.


Var på arbetsförmedlingen idag. Alltså deras jobb skulle man haft. Jag kom, fick ett papper med massa olika sajter som jag skulle söka på. Jag gick. Där finns mail, typ? Davve var också där. Kul o träffa han, vi tog en runda på stan och snacka fotboll och vilken klubb de blir nästa år och så.

Fick precis ett sms av Emmie. Men väljer att censurera stora delar av det.
" Testa kolla på lägenhet istället!
Så kan vi ---, --- och --- hur mycket vi vill:) haha"

Emmie har en överraskning ikväll till mig sa hon... nu kmr jag bli överraskad ?

/jgcn



Kommentarer
Postat av: My

Torres är överskattad! :)

Postat av: jgcn

helt sjukt o säga att torres e överskattad när han kmr bli utvald till världens bästa spelare 2008 snart :)

2008-10-06 @ 18:34:09
URL: http://jensn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback