EN MILSTOLPE I BLOGG-VÄRLDEN!

GRATTTTIS ALLLA HELT GALNA GROUPIES, STÖRDA VÄNNER, FLICKVÄNNER, MAMMOR OCH NI HELT VANLIGA MÄNNISKOR SOM ÄR SÅ KÅTA I MIG OCH MITT LIV. Och Emil å Kim!

Emmie sa idag att jag skrev så bra blogg! Visst jag tycker de är kul och skriva när det händer roliga saker, men då jag slutade skriva så var de just slut på roliga grajjjjooor! Hände nämligen ingenting och fanns ingenting att skriva om.
Och Kim tyckte jag skulle börja igen för han vill veta vad jag och Gollen (Emil) gör hela dagarna. Fair 2 me KIMSI!

IAF sedan jag sluta skriva har det hänt en del. Jag körde 7 månader för Telenor Xpress. Vilket har varit ett helt jävla underbart jobb till 99%. Saknar de allt då och då! Har varit och sett Norrlänningar sjunga kareoke i Sundsvall, känt på Rospiggarna i Norrtälje, jagat älg med Volvo V70 på en åker utanför Västerås, krockat med rådjur utanför Eskilstuna, festat med typ eliten i Linköping och sen sålt en telefon i Simrishamn. Får inte glömma alla nya vänner man skaffade sig. Hake i Kungsbacka, Jocke i Sundsvall, Pär i Eskilstuna, Nicke i Göteborg, Longva från DJUUUURSHOLM. Listan kan göras hur lång som helst.... därför slutar jag nu direkt innan det ballat ur med namn och städer 3 sidor framåt!

I Augusti sa det dock stopp och jag orkade inte resa runt och bo gratis på hotell, festa, se nya städer varje månad.
Jag gör då hela 4 arbetsdagar på Hörby Taktek då jag kmr på att jag inte är takläggare utan en helt grym jävla Siba-säljare. Får jobb genom telenor som Säljcoach åt Siba! Hörs för bra för att va sant? Ja det avr exakt så det var också. Jag fick en V50 + Statoil kort, så långt allt grymt. Sen skulle jag ju jobba också. Då Siba har i snitt 30 besökare mån-fre så funka det inte alls att hjälpa dessa stackars säljare. Jag pissar på säljaaandet nu!

Idag jobbar jag med något som heter Daglig Verksamhet utanför Kristianstad! Vilket är sjukt kul och lagom ansträngade jobb!  Kör ingen bil alls längre, åker kommunalt igen! Nöten?

Är fortfarande tillsammans med Emmie, från och till. Beror på vilken sida vi vaknar. Längst inne vet vi ändå...


Med detta sjuka, omogna inlägg sätter jag ribban för min blogg. NU KAN DEN BARA BLI BÄTTRE!
Snittar inte denna blogg 2 kommentarer/inlägg så blir den helt strypt igen. Och denna gången hjälper Emil mig och döda den! En annan sak är att jag kmr va sjukt ärlig och taskig mot personer(läs:Emil) i denna blogg.

Nu kör vi? typ

/ jgcn


Kommentarer
Postat av: Gollen

Ser bra ut Jens! Uppdatering på denna minst 2ggr om dagen så är det "topnotch"

Postat av: Mousie

Åh vad man har längtat... och som en blixt från klar himmel dyker sveriges bästa bloggare upp igen ! FUCK YOU BLONDINBELLA !

2008-09-28 @ 19:59:40
Postat av: www.jensn.blogg.se

Topnotch blir det nog Gollen!

Mousie, redan ikväll/imorgon börjar kriget mot blondinB! Hon undra på msn innan varför jag börjat blogga igen! :) Ägda lilla blondin!

2008-09-28 @ 20:29:40
URL: http://jensn.blogg.se/
Postat av: Emmie

Vilken tur att jag påminde dig om att du är en sjukt bra skribent (tycker även amy). Man får ett litet leende på läpparna varje gång ett nytt inlägg läggs upp, speciellt när du klämmer in mig på en rad också ;) keep up the good work! Love you!

2008-09-28 @ 21:16:25
Postat av: Hake

Älskar att du nämner mitt namn först =) STORT PLUS TILL DIG//Hake

2008-10-05 @ 01:03:04
Postat av: Anonym

hake, klart du e nr1:)

2008-10-05 @ 15:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback