Tisdag 30 september 2008

Har nog varit min längsta dag på jobbet, denna dag var fruktansvärt lång. Vet inte om det berodde på att jag nästan var där enda till 16.00 idag (brukar dra vid 14.45-15.15) eller om det hade med att där kom x-antal tanter, ca 20-talet och en man med dragspel. Det var nämligen musik på schemat. Två helt underbart sega timmar med låtar direkt tagna ur psalmboken. Fick bestämma en låt och jag hitta en enda låt jag kunde i hela pärmen, Änglahund! Hasse min hjälte!


Och vilken fight jag kmr ha ikväll. JENS vs EMMIE (MFF- HIF vs IDOL)(odds= MFF-HIF:7,45 - IDOL:1,10 - Missar båda för vi e upptagna med att ha sex:3,30). Hur fan ska det gå? Den som lever får se...
Nej, nu ska jag tagga till och kämpa för MFF-HIF för de andra 2 alternativen känns som rena förluster...

/jgcn


Kommentarer
Postat av: Emmie

resultat: jens går hem och kollar på idol, emmie stannar hemma och kollar på idol ;) haha

2008-10-01 @ 19:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback