bra man mår bra



Efter sovit bort hela söndagen så begav man sig till Maxi för att inhandla lite för kvällen. Andrea tittar in på chirre, lerre men ingen dipppps, dock WipeOut.

Riktigt bra kväll igår. Lagfesten var lite av en succé. Inte så mycket folk som man hoppats på men ändå runt 35 personer kom. Både Andrea och Felicia hade kul tror jag, såg ut så iaf. Så ni är hjärtligt välkomna nästa gång med. Kan vara så att vi festa bort de senaste tre matcherna igår och nu går mot en tid av trepoängare och målfyrverkeri.

Marie, Annie och Sara bjöd på fest uppe i Kaos lokal senare på kvällen. Det var bra, jag var bra på det. Kanske för bra.
Grattis än en gång tjejer.

Träffade fotbollstalangen Erik Lindberg, numera i Åsums BK på Maxi. Han gick med bestämda steg med en CD-skiva i handen för 159 kr mot kassorna. Sen att det var Larz Kristerz cd kanske inte spelar någon roll. Slutsatsen av de jag såg måste ändå vara att Erik är överbetald av Åsum. För inte kan man annars lägga 159 kr på en Larz Kristerz skiva...

mvh

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag tycker att det är lite svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback