Kristianstad blöder

För det första! Söker träningskompis på friskvårdshuset. Känner du dig manad till uppgiften att sitta och snacka med mig medans vi kollar Family Guy på cyklarna så hör av dig... För att sen glida ner i bubbelpoooooolen!

Såja nu kmr smällen från påskveckan, har  varit sjuk i över en vecka nu. Under dagarna är de precis som hostan chillar och gömmer sig för att på kvällen tända till och överraska mig orimligt hårt och förstöra hela min natt. För att sen bryta ner lugnt men säkert under dagens tidigare timmar... Dock jobbar jag hela tiden, så klart de aldrig blir bättre. Men har fan inte råd och va ledig!

Seriepremiären är avklarad. Jag spelade inte. Petad som fan. Gick också som de gick när man gör som man gör. 5-1 i nacken och spelet var under all kritik. Hemmapremiären mot storfavoriterna Höör är lite skrattretande. Förlust med 2-0 var så orättvist. Vi spelar bättre, har de bättre målchanserna. Dock ingen utdelning, för jävligt. Nu är dock de svåraste matcherna, iaf på förhand, avklarade. Ger en garanti på fem raka trepoängare.

Emil var ju hemma under påskhelgen. De två första nätterna var han tung, trodde jag. Två nätter och två olika tjejer på soffan. Man tror ju gärna att de blev åka av för han. Men han fick inte ligga. Han är mer av en, vet inte vad de heter på norska men på svenska heter det fingerpullare... Fast tur att han inte fixa henne. För om det bara var fingerpull som hon utsattes för så vill jag inte höra hennes stön när bjässen trycks in...

Bästa är att jag ibland känner mig för gammal för en tjej men nu vet jag att det behöver jag inte göra, värre kan de inte bli, då kallas de pedofili.

Händer nog en del saker framöver. Inget jag orkar gå in på nu men förhoppningsvis är det sista sommaren man jobbar. Iaf med något som man bara vill spy över. Nu ska jag ta mig i kragen. In med pommes i ugnen, ta fram bernaisesåsen (stavning!?) från Burger King, och öppna dörren för Henke som knackat i någon lång minut nu.

Skönt och få ut alla dessa tankar nu, för det börjar bli trångt i min etta.

mvh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback