sommarvärme



Vaknar imorse av att Johan håller utanför och vill jag ska komma ner. Så klart har jag försovit mig. Skickar han till Donken för att handla frukost och jag flyger in i duschen. Styr bilen mot Karlskrona där anställningsintervju väntade för mig. I det stora hela gick den bra och hade varit mycket fint om man fått jobbet. Dock starkt av Johan som vänta i över 3 h i bilen på parkeringen. Sån tur var hade jag skruvat ner ett fönster så han fick lite frisk luft...

Eftermiddagen spendera jag i stan och Åhus. Mat på HoB med Johan, Frida, Wanja och Ida. Sen blev det Åhus och glass i hamnen med samma personer.

Valborg imorgon... Ja det var det. Ser faktiskt mer fram emot träningen imorgon och matchen på lördag. Tre poäng är tvunget!

mvh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback