Borta bra, men hemma bäst

Har haft så sjukt stressigt liv de senaste 48 h. Igår kom jag hem från jobbet, var hemma 20 min, hann duscha och sitta på buss tillbaka till stan. Det blir fifa och några öl hos Nirre innan vi går mot Banken där vi ska möta upp de andra grabbarna för att dricka lite gott och kolla matchen. 0-1 på Bernabeu, så bra är Liverpool utan Gerrard! Behöver inte säga mer. Jag som knappt skulle dricka fastnade i "bara en öl till" och det blir lätt så när man sitter och snackar med sjukt trevliga människor man inte träffat innan. Hamnar hos Pelle tillsammans med Robba, Sofie och Frida. Jag e dödstrött och ska upp och jobba 4 h senare. Somnar direkt.

Vaknar 06.30 imorse, och har aldrig varit så trött. Lägger märke till att de tillkommit en tjej till i den ena soffan när jag klär på mig. Märkväl det är mörkt och det kmr även fram under eftermiddagen att det var Ludde som låg där! Sry!

En heldag på jobbet + kollat lägenheten. Klockan slår 16.00, jag slutar. Ringer Robba och hör vad han gör, då ska Pelle,Robba,Ludde,Ola och Emelie gå och bowla. Jag är inte sen att hänga på. Vinner så klart. Liverpoolmatchen satt i än, kunde inte förlora.

Lägenheten då. Den var inte som Emils ritning. Den var spegelvänd vilket gör allt lite jobbigare. Men jag kommer ta den och samtidigt sätta mig i kö på en tvåa i samma hyreshus. Tvåorna renoveras just nu och ingen bor där så förhoppningsvis får jag en när de är klara kanske. Skiljer bara några 100 kr i hyra men ack så viktigt med sovrum. Glenn var även med och under tiden vi vänta utanför på fastighetsskötaren gick där nog ut och in fyra helt okej tjejer och orden "jeens, vilka gussar, ta den förfan" flög ur Glenns mun...

mvh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback