det går sådär nu.

Man har visst gått och blivit Kristianstads nya slagpåse. Finner bara en anledning till det och det är att jag inte slåss längre. Så enkelt kan det vara faktiskt. Kom till jobbet idag och visste vad som väntade. 1000 frågor. Men det var ändå rätt lugnt. Christer är ju värst, vi har jävlats med varandra sen första dagen typ. Och varje gång jag får ta bussen till jobbet trivs han så mycket. Så idag hade han en mycket bra måndag. Men det är kul! Enda förklaringen jag gav var  "För att göra en lång historia kort, satan vad stor han var". Det mesta e kasst just nu. Måste ju snart hitta en lägenhet. Det kanske hade fått den gamla tiden jag hade med dig tillbaka. En nystart liksom...




Glenn, Robba, Jag... Detta var nog senast jag använde kostym...

mvh

Kommentarer
Postat av: Emil

Hahaha har du 2 blåtiror?

Postat av: Sanne

Sött foto ;)

2009-02-20 @ 09:59:24
URL: http://saaane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback