messi nr 19



Beställde skor idag efter träningen + träningsställ. Sponsrade av Adidas som vi är var de stenhårt med Adidasskor. Tråkigt tills jag fick reda på jag kunde beställa Messis skor. Så klart stod där även 19 på skorna så fick deala till mig tröja nr 19. Väldigt tacksamt då Robba har nr 19! Sen blev de även beställt träningskläder, två par strumpor, två t-shirtar och ett par shorts.

Jobb hela jävla veckan. Har börjat tröttna lite på tiderna 7-16, men de  kanske har med saker runt omkring. Känner jag stör mig lätt och är kanske lite hård på jobbet mot några för jag själv är lite i obalans. Hoppas det vänder. Trodde aldrig det skulle kännas såhär. Helt kasst e det fan o mej. Köp av bil blir det eventuellt imorgon. Sen kan det trilla in en lägenhet snart också. Så man kan gå vidare och börja leva.

mvh

Kommentarer
Postat av: Nilleee

Tråkigt att messi bytt nummer till nummer 10 =)

2009-02-17 @ 23:03:42
Postat av: Hannes

Ser inte särskilt sköna ut får jag säga! Händer till helgen? Får hitta på något så du kmr på bättre tankar!

2009-02-18 @ 00:29:53
Postat av: My

Är det dom skorna är jag lite avis.

Postat av: jensa

Hannes: lazee på fre. SÅ klockrent!



My: Bra du e avundsjuk... ;)

2009-02-18 @ 15:38:39
URL: http://jensn.blogg.se/
Postat av: Hannes

Haha Robin sa det, vart är förfesten då?;)

2009-02-18 @ 21:05:49
Postat av: mohammed

jag är 12 år och jag vill beställa såna skor men hur mkt kostar de jag har stor lek 37-39 hur mkt kostar de äkta och hur mkt kostar de falska

2010-08-20 @ 00:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback