Oh blogglek! Yes!

Jag fick äran att stå länkad i min gamle vän Ida's blogg , www.idassecret.blogg.se , som gav mig en bloggutmaning...uhhh vad kan nu detta vara?  -JO det går till så här. 
Jag ska utmana 7 andra bloggar och länka till dem. Antar ni utmaningen så länkar ni till mig. Därefter ska man skriva 7 st sanningar om sig själv.

7 Sanningar om mig.

Jens jobbar med handikappade.
Jens anser han inte har någon riktig vän när Emil är i Norge. Ingen som man bara kan dyka upp hos obestämt iaf.
Jens spelar ingen poker längre, bara odds numera.
Jens ska flytta innan April, annars ger jag upp, renoverar rummet och bor hemma resten av livet.
Jens gillar chill out 35+ mer än 20+ på t-baren.
Jens tycker om granntjejen Emmie... Lät mer spännande och skriva så!
Jens tyckte detta inte var så kul. Men ställde upp för Ida.

Vägrar länka massa bloggar här. Mest pga av dålig ork för tillfället... Ida du blev länkad iaf!

mvh

Kommentarer
Postat av: Marcus

Du! jag undrar om du har kvar din SI jacka för jag vill köpa den av dig. Men du verkar inte bry dig. Kan du bara skriva om du har kvar den? skciak mail elr ring så FORT som möjligt.

2009-02-12 @ 20:44:41
Postat av: Anonym

[email protected] är min mail när du kan svara.

2009-02-12 @ 20:45:18
Postat av: ida

haha du är så söt jens :)

2009-02-13 @ 00:11:19
URL: http://idassecret.blogg.se/
Postat av: jens

har inte jackan kvar:)

2009-02-13 @ 15:55:01
URL: http://jensn.blogg.se/
Postat av: Anonym

pysskkraam o hej, ute idag? weiii:d <3

2009-02-13 @ 23:07:37
Postat av: Anonym

de va ifrånb miiiuge juhonnaaaa

2009-02-13 @ 23:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback