Pelle, du e helsjuk.

   


Chill Out med Lazee i fredags var helt okej. Absolut för mycket araber där men vafan, samtidigt var det bra drag. Synd bara det lukta så mkt Axe/svett på stora dansgolvet som vimla av 16-åringar och vänner från fjärran öst. Robba som fick dricka rabatterat i baren, visa att han inte klarar de. Drack sig helt redlös och behövde verkligen hjälp. Pelle är grabben som ställer upp.

Igår var det match mot Tollarp. Vinst med 5-0. Spelade 20 min bara, sen sträckte jag mig. Ska nog inte vara något farligt, men får väl vila nåra dagar nu. Vi ser riktigt starka ut i år. Får se hur vi står sen mot tuffare mkotstånd.

Sedan gick jag,Pelle,Robba och Tomas, Tomas är Pelles pappa, till O'learys och kollade Bologna-Inter och Sunderland-Arsenal. Käkade god mat och dem drack. Medans jag beställde in isvatten på isvatten, så körde Pelle oavkortat RedBullVodka, helt obegripligt att dricka sånt dagen efter en sån kväll som vi hade. Robba tog någon öl och Tompa glassa med både öl, Irish Coffe och jäger. Tompa tog notan, han sa han fick en bra bonus förra månaden. Tompa är kung.
Efter matchen drog jag hem och sov hos Pelle lite innan man hamna på bio på Egna Hem. Sick att där fanns en biosalong hemma hos dem. Biljardbord också. Playhouse.

Efter denna helt sjuka underbara helg kan jag nog snart se tillbaka på de som hände, och känna att det var positivt för mig och ett bra sätt att gå vidare.

mvh

Kommentarer
Postat av: Jeppe

tompa ÄR kung

2009-02-24 @ 17:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback