Äntligen måndag



Äntligen måndag alltså. Denna vecka har jag väl inte jätte mycket planerat mer än att vända på dygnet. För som det är nu är helt ohållbart. Kommer i säng tidigast 4-5 på morgonen sen sover man till runt 15-tiden på dagen. Inte okej längre. Men så är det ju JVM-final natten till tisdag så detta får jag börja med på onsdag skulle jag tro. Mest för att förstöra det lagom när helgen kommer antar jag. Ska även söka några jobb, vilka vet jag inte. Dem växer ju inte på träd i Kristianstad precis. Blir kanske att man flyr landet iaf. Fan jag är inte ens trött nu. Ska sätta igång en riktigt tråkig film nu och hoppas somna till den, för är jag vaken när den är slut så somnar jag inte förräns 6 tidigast och det är åt helvete. Kom igen John Blund, var i helvete är du?

mvh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback