Blogg känns väl ändå sådär år 2009?

Har nog tröttnat lite på det här med blogg. Har skrivit sedan 2005 då det tog fart med lunardagbok. Men i samma veva som facebook lanserades dog ju allt vad lunarstorm är och tack gode gud för det. Blogga på facebook har jag aldrig förstått så fick ju skaffa mig en egen på blogg.se.

Till saken hör väl att blogg är väl ändå jävligt löjligt? Blogg är som en könssjukdom, något alla har någon gång. De flesta blir av med det snabbt men andra som mig fortsätter och skriver och hoppas någon där ute uppskattar det. Kommentarerna man får på sin blogg kan man känna igen med de man får när man fått klamydia. Det är mycket taskiga saker man hör. Sen kan jag ju omöjligt se Britt-Marie, från Höganäs som bloggar om hur man viker pappersservetter, ha någon könsjukdom. Men man vet ju inte om hon suger för pengar på fritiden dock. En som säkert har klamydia är ju Blondinbella annars, inte för hon suger för pengar för det har hon gott om, hon suger gratis. Där tycker jag nog Britt-Marie är smartast ändå och passar på och tjäna en slant.

Slänger man ett öga i sin msn lista så ser man ganska snabbt XXX - xxxx.blogg.se och går in och läser. Alltså allt jag läser är ju ren skit. Allvarligt talat, jag skiter fullständigt i om du gått till gymmet för 28 dagen i rad och sen ätit en banan efter eller om du klarat hitta på en historia om någon annan ännu en dag eller alla ni andra som har en offentlig genomtråkig dagbok. Det är dagar som dessaa ja tänker, "är det såhär folk ser på min blogg också?" och skiter i att skriva några inlägg på nån dag. Men en könsjukdom blir man inte av med så lätt, därför fortsätter jag skriva och lägga ner åtskilliga minuter varje dag på detta meningslösa skrivande som alla nyfikna människor kan ta del av.

mvh

Kommentarer
Postat av: Ole

Bra beslut jens! Trodde du skulle döda bloggen när jag började läsa och blev därför besviken pga att jag väntar på hyllningen till mig (3 dagar kvar)



Mvh Ole

2009-01-15 @ 22:43:06
Postat av: Johan

bra beskrivning där! Det värsta e när man tror att man har blivit av med det, men efter lite stress kommer det blossande upp som ett magiskt munsår som täcker halva ansiktet och man börjar få lite svårt att se på vänster öga...ack ack man börjar kleta på majonnäs eller andra huskurer för att i nästa sekund inse att fläkten på datorn börjar kärva utav kaffesumpen man provade att smeta på under gårdagen....

Postat av: Johan

haha...jag jämförde bloggande med herpes i detta fall och för att bli av med det prova några huskurer på själva källan till det hela....datorn! tror dock de e bättre att lämpa huskurer på eventuella bölder...

2009-01-19 @ 20:12:08
URL: http://enhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback