"Den av oss som bangar sunny ska möta döden från en sten" citerat mjörne




Nu är bollen satt i rullning. Robin och Dag åker i maj tror jag till sunny för att jobba i sommar. Jag, Danne Kristic och Mjörne har kommit på den smarta idén att hälsa på. Hoppas på några till dock, Emil kanske? Jag nöjer mig med en vecka men kan ta två, Mjörne skriker "tre veckor MINST", och Danne " Enkelresa dit sen får vi se hur de går för oss, i värsta fall får vi ta buss till serbien där jag har hus." Kristic vill även besöka Europas fetaste festival 2008. Exit i Serbien. Bollen är i rullning och vi får se hur länge och vart vi ska åka...



Edit: Redan efter tre timmar drog Danne sig ur denna resa som han var sjukt taggad på. Han ska resa själv med Emma istället. Mjörne står och väntar med stenen och säger vi två åker själva, ellerhur Jens? Klart  Mjörne, vi två ska till sunny.


mvh

Kommentarer
Postat av: Dollar

Du har bjudit mig på rätt många skratt de senaste inläggen jens, keep up the good work, men känn ingen press nu :)

2009-01-18 @ 22:22:58
Postat av: jens

tack micke! de värmer:)

Postat av: Sigge

Efter Några timmar så sviker även Jens, Mjörnerup. Nu står Mjörne ensam på sturup och väntar på ditt sällskap! Hör av er om min kan tänkas åka med Mjörne till Sunny Beach 2009 ? :)

2009-01-18 @ 23:13:33
Postat av: glenn

vem hänger inte med mjörne dit lixom ?!:)

2009-01-19 @ 15:45:28
Postat av: Anonym

jens jens jens, du kommer aldrig åka ifrån emmie i tre veckor!!!

2009-01-22 @ 16:22:08
Postat av: Anonym

Haha fint inlägg! // Forza sverige ikväll;)

2009-01-22 @ 18:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback