Mycket jobb framöver(för mig), fint!


Hemmakväll hos Emmie

Andra dagen i rad jag jobbat nu. Dem ringde även från Bilomsorgen i Kristianstad och fråga om jag ville ha jobb där kanske. Ska in och träffa den ansvarige där ute imorgon. Skönt och få lite mer tider så snart e man heltidsarbetare, hörs livsfarligt men hade ändå varit fint!

Har även lagt ut lite vhs-filmer på blocket. Hittade en jäkla massa idag ute i garaget. Där ska dem ju inte behöva stå och skräpa.

Imorgon blir det stan vid halv tio och träffa han på Bilomsorgen sen ska jag antagligen följa med Emmie som ska tatuera sig. Kvällen har jag helt öppen, förslag tas gärna emot!


Nu ska hon bli lika cool som mig!

Ska spela en turre poker nu, fuck nyårslöftet, NU KÖR VI!

Edit: Nyårslöftet lever, får kocka mat till familjen istället, visst min tur idag...

mvh

Kommentarer
Postat av: hihi

är det emmies mamma eller syrra, den blonda?

Postat av: jensn.blogg.se

hihi >> Gissa Daniél :)

2009-01-09 @ 01:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback