Söndagsmiddag?


Jens och Emil 06

Jag skrev något inlägg för ett tag sen om några pojkar från Uddevalla och deras tycke om några från Kristianstad. Kan meddela att efter stora påtryckningar från tjejerna i Krstd så har pojkarna från Ua tagit tillbaka vad dem tycker och tycker inte alls så längre. Skönt, nu slipper pojkarna från Krstd att smida hämndplaner, vilket ändå skulle gått åt helvete. Så nu lämnar vi detta pojkar.

Mamma Helen saknar också sin son Emil. Vad göra? Jo såhär gör jag. Skickar vänförfrågan på FB. Tänker kommentera hennes profilbild med orden "Du blir ju visst bra på bilder", men gör inte det. I vilket fall Emil ska du inte va orolig över mamma Helen. Pappa Jens ska gör så gott han kan. Mamma Helen kan ju börja bjuda mig på söndagsmiddagarna som hon nu håller för Tova och Daniel bara. Alltså en plats ledig. Kan man paxa? För då gör jag det. Vi kan diskutera Emil till exempel.

Har även blivit erbjuden en stor 1a på Långebro, vet inte riktigt vart den ligger. Är kallad till visning och jag har ju såklart högst poäng bland de sökande...

mvh

Kommentarer
Postat av: Mamma Helen

Du är alltid välkommen :-)

2009-01-25 @ 15:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback