Superman!

Finns ju några tjejer här ifrån Kristianstad som har några killpolare från Uddevalla som de brukar åka till sunny beach med. Nu har grabbarna från Uddevalla gått ut och totalsågat deras pojkvänner att de är töntar. I Uddevalla uppskattas inte "slickfrisyrer", fluga eller väst över skjortan eller ens helknäppta skjortor. Inte heller picknick, ost och vin i parken uppskattas i Uddevalla. Inte posande foto heller. Kärringar säger grabbarna från västkusten.

Jag ställer mig frågan nu. Vad ska hela tjejgänget göra nu? Eller rättare sagt deras pojkvänner? Jag kräver en kontring. Detta kan ni inte tolerera. Jag kom undan denna gången. Mest för jag inte har helknäppt skjorta, såklart inte fluga heller. Sen föredrar jag det lokala kebabhaket eller donken före picknick i parken.

Säker källa obv.

mvh








kort och gott

Kommentarer
Postat av: jonna

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback