Bloggen...

 är nerlagd tills vidare...

Tas upp när jag flyttat klart och så antagligen. Har varken tid eller lust att skriva just nu. Eller när Emil flyttat hem.


Men så börja jag snacka med Emil idag och då kom de upp en grej som jag bara måste gotta av mig till er av.

minns när jag och emil sprang ner barfota i soprummet i hyreshuset hos hans mamma och skulle slänga glas... så skulle vi tuvnget röka och emil skulle tvunget upp på soptunnorna för att pissa i dem..så ramla dem och ciggen flög iväg och emil börja blöda från diverse kroppsdelar..så fick vi panik och sprang ut..men så tappa emil nycklarna där inne bland blod och ciggfimpar... så vi blev utelåsta! tur vi var asfulla, annars hade de varit pinsamt...

 och tur emil spola ner lappen som kom från styrelsen om att någon hade medans de skullat kasta glas hunnit välta alla soptunnor och pissat ner dem, börjat blöda och sen tagit en cigg!


mvh


Kommentarer
Postat av: Emils mamma

Ser fram emot att hälsa på dig i din förening. Ps jag tar Lotta med mig ds :-)

2009-03-25 @ 21:17:33
Postat av: jensn

ni är välkomna!

2009-03-25 @ 22:05:40
Postat av: kapten!

Jag mé???

2009-03-27 @ 22:14:01
Postat av: Nille

Fan jens, nu gråter ja snart av saknad ! !! ! :O

2009-04-07 @ 19:50:25
Postat av: My

Hoppas på en update efter Liverpools match, Jens!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback