Class, populärt en lönelördag

Så då är snart en sjukt härlig helg slut. Igår sa jag de var förfest med Erik och 7 gussar. Gussarna var inte 7, dem var några till. Sjukt kul utgång sen då Erik bara stekte när vi skulle in, "jag + dessa 12". Winnberg med flera stod i kön och försökte snacka sig in. Erik glänser. Tyvärr släppte André in lite väl mkt folk där igår. Kunde knappt röra sig där nere och kö i trappan hela tiden. Ska inte snacka om att försöka ta ut jackan.

Vaknar imorse hos Erik. Vi går och kollar K-Boisarna som mötte Glimåkra. 3-0 stod de när vi lämna. Vi satte oss på Trendie och käkade och snackade. Två timmar kändes som 30 min. Äntligen hemma efter en grym helg. Blir nog lite lugnare framöver, för har varit mkt de senaste veckorna. På alla möjliga sätt.

Erik, har gått och kanske blivit en av mina bättre polare, ska kanske inte glömma att han var den första jag lärde känna när jag flyttade hit. Vi har ju umgåtts med helt olika personer de senaste åren, så för mig är allt nytt och fräscht.



Ber om ursäkt för sättet jag skrivit på. Sjukt dålig svenska, men är så jävla trött i huvudet nu så jag orkar inte ändra...
Läs om, ändra, läs rätt.
mvh

Kommentarer
Postat av: Helle

tss, vilken winnberg?

Postat av: jensa

david

2009-03-07 @ 16:01:16
URL: http://jensn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback