Långhelg blev vit helg

Långhelgen precis avslutad. Och jag passade på att ta en vit helg på jag vet inte hur länge. Har både varit ledig från match och fest denna helg.

 I fredags blev de lite poker med Dag och nåra grabbar innan jag och Dag drog till Rebecca och skulle spela spel med henne och Andrea. Gick väl sådär. Blev Batman the dark knight. Dock trodde Rebecca och Andrea att den handlade om någon riddare innan de satte igång den... Efter den skulle det bli powernap(typ 02.00), det gick också sådär även där. Kändes mer som en utflykt med klass 8 b där ingen kunde va tyst. Mycket fniss och yrande. Dag kliade sig, Rebecca var rädd hon skulle bli smittad av Dags rävskabb och bad om platsbyte. Vi vägra dock byta plats, jag blev ju spooonad!

Lördagen spenderade jag med Kim och Robba. Vi var hos Erik en runda men han var inget kul. Han spelade poker och var allmänt gnällig för det gick dåligt.

Andrea och Sofia gick hem för en stund sen. Blev filmen Taken och lite kex med cream cheese. Tyvärr lyckades dem med bedrriften att smula ner orimligt mycket. Men kan man smula, kan man städa. Vilket Andrea gjorde också. Kollade även Hemsökta hus som handlar om spöken och så. Sofia gjorde allt för att vara "inne" i programmet men jag tror att jag och Andrea förstörde det då vi inte var fokuserade till max. Det var faktiskt inte läskigt ens...

Imorrn blir det Bockeboda, minigolf och grillning med jobbet.

Match på tisdag hemma kl 19,15 mot serietvåan Åsljunga. Blir de 5e raka? Jag är säker på att det blir det!

mvh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback