urladdning


Åhus HBK med Sanjin, Robba, Clemen i spetsen tar sin första seger. 2-1 mot Kågeröd är tung. Jobbigaste laget i serien att möta, absolut. Inga slår så många långbollar, inga är så bra på fasta situationer som dem i serien. Vi gör vårt jobb och krigar matchen igenom och Clemen slår in förlösande 2-1 i 92a minuten.

Barcelona med Messi, Iniesta, Xavi och Titì Henry i spetsen börjar kvällen med att fullständigt spela ut Real Madrid på deras hemmaarena. 2-6 skrivs siffrorna till och Barcelona visar än en gång de är nr 1 i världen.



På förfesten spelas de orimligt dålig musik hela kvällen. Delas Kapten Morgan och även en Minttu senare som får mig att tappa det helt. Det var en riktig urladdning på T-baren. Bra folk, bra fulla folk. DOck är jag inte säker på att alla var så fulla som jag uppfattade de. När jag är så full som igår så tror jag att alla är så fulla och det får konsekvenser dagen efter...

mvh

Kommentarer
Postat av: jjessy

sv: ja det kmr :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback